Integrované dítě v procesu edukace – Bc. Kateřina HUBEŇÁKOVÁ
Bc. Kateřina HUBEŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Integrované dítě v procesu edukace
Integrated child in the process of education.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací a faktory, které ovlivňují integračně edukační proces žáka s diagnostikovanou specifickou poruchou učení na základní škole. V teoretické části je vymezen termín integrace, vzdělávání dětí s dyslexií a dysortografií a popsány jsou faktory ovlivňující integračně edukační proces integrovaného žáka na základní škole. Praktická část vychází z pojetí kvalitativního výzkumu …víceAbstract:
The thesis is about the integration and the factors that affect the integral educational process of the pupil diagnosed with specific learning difficulty at primary school. The theoretical part defines the term of the integration, the education of children with dyslexia and dysorthography and describes the factors affecting the integral educational processv of the integrated pupils at primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBEŇÁKOVÁ, Kateřina. Integrované dítě v procesu edukace. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí a osobnost trenéra jako pedagoga
Ludmila Osičková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Sebepojetí a sebejistota lektora v závislosti na délce praxe a vzdělávání
Lenka Zborková -
Vztah mezi kariérní dráhou, osobnostními charakteristikami a sebepojetím v kontextu celoživotního vývoje člověka
Nikolas Komenda -
Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Drahoslava LEHOCZKÁ -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Speciálně pedagogická intervence u jedinců s mentálním postižením
Lenka MÜLLEROVÁ