Bc. Milada Weisová

Bakalářská práce

Hudba jako nástroj prodeje

Music as a Sales Tool
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují nákupní chování zákazníka. Autorka se ve své práci zaobírá jednak obecným vymezením chování zákazníků, jejich osobností a motivací, ale také využitím hudby a dalších smyslových podnětů ovlivňujících nákup zboží a služeb. Cílem práce je identifikovat model nákupního chování zákazníků, zjištění co ho ovlivňuje …více
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis focuses on identifying key factors influencing the purchasing behaviour of customers. The author concentrates on the general definition of customer behaviour, their personality and motivation, but also on the use of music and other sensory stimuli influencing the purchase of goods and services. The aim of this work is to identify the model of purchasing behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace