Internetové obchodování - nová forma na trhu umění. – Zuzana Ličková
Zuzana Ličková
Bakalářská práce
Internetové obchodování - nová forma na trhu umění.
E-commerce - a new form of art market
Anotace:
Tato práce se zabývá obchodem s uměním na internetu se zaměřením na Českou republiku. Stěžejní část práce je věnována teorii v oblasti on-line obchodu, historickému aukčnímu vývoji, právním normám a arts marketingu na internetu. Praktická část je zaměřena na představení forem on-line obchodu s uměleckými díly, srovnání těchto forem s tradičními formami obchodu s uměním a návrhy na bezpečnější obchod …víceAbstract:
This thesis deal with on-line art commerce with focusing on the Czech Republic. The main part of the work is dedicated to the theory in the field of on-line commerce, to the historical auctions development, legal standards and to arts marketing on the internet. The practical part is focused on introduction of the forms of on-line commerce with artworks, comparison of these forms with traditional forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Marek Prokůpek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER