Štěpánka Nosková

Bakalářská práce

Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016

Marketing communication plan of North Trappers s.r.o. company for year 2016
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií, která se věnuje plánování marketingové komunikace. Cílem práce je přiblížit proces plánování marketingové komunikace malých a středních podniků na příkladu firmy North Trappers s.r.o. a vytvořit marketingový komunikační plán pro její stěžejní čtyři značky Bergans, Dale of Norway, Devold a Kari Traa. Dílčím cílem je pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit …více
Abstract:
This bachelor thesis is a case study, which is devoted to planning of marketing communication. The main aim of the thesis is to describe the process of planning of marketing communication of small and middle entreprises on the example of North Trappers s.r.o. company and to create a marketing communication plan for its four main brands Bergans, Dale of Norway, Devold and Kari Traa. Partial aim of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54406

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod