Štěpánka Nosková

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016

Marketing communication plan of North Trappers s.r.o. company for year 2016
Abstract:
Tato bakalářská práce je případovou studií, která se věnuje plánování marketingové komunikace. Cílem práce je přiblížit proces plánování marketingové komunikace malých a středních podniků na příkladu firmy North Trappers s.r.o. a vytvořit marketingový komunikační plán pro její stěžejní čtyři značky Bergans, Dale of Norway, Devold a Kari Traa. Dílčím cílem je pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit …more
Abstract:
This bachelor thesis is a case study, which is devoted to planning of marketing communication. The main aim of the thesis is to describe the process of planning of marketing communication of small and middle entreprises on the example of North Trappers s.r.o. company and to create a marketing communication plan for its four main brands Bergans, Dale of Norway, Devold and Kari Traa. Partial aim of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54406

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod