Marketing a obchodní modely v online sociální síti – Bc. Tomáš PERZL
Bc. Tomáš PERZL
Master's thesis
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Marketing and business models in the online social network
Abstract:
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích …moreAbstract:
This diploma thesis deals with internet marketing, more specifically so-called social media marketing. The theoretical part begins with description of nowadays social media marketing principles and also focuses on what should be the natural responsibility of society, which is spending time on those platforms. It also explains current goals and direct of the social media marketing. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERZL, Tomáš. \textit{Marketing a obchodní modely v online sociální síti}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/00czz8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PERZL, Tomáš. Marketing a obchodní modely v online sociální síti. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Theses on a related topic
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
News Media Literacy: A Cross-Cultural Comparison Between Korean, Czech, and American University Students
Michaela Trnková -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights