Marketing a obchodní modely v online sociální síti – Bc. Tomáš PERZL
Bc. Tomáš PERZL
Diplomová práce
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Marketing and business models in the online social network
Anotace:
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích …víceAbstract:
This diploma thesis deals with internet marketing, more specifically so-called social media marketing. The theoretical part begins with description of nowadays social media marketing principles and also focuses on what should be the natural responsibility of society, which is spending time on those platforms. It also explains current goals and direct of the social media marketing. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PERZL, Tomáš. Marketing a obchodní modely v online sociální síti. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
News Media Literacy: A Cross-Cultural Comparison Between Korean, Czech, and American University Students
Michaela Trnková -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva