Bc. Eliška Netroufalová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti. Teoretická část definuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu. V další části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, marketingový mix a také dotazníkové šetření. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v poslední části bakalářské práce navrhnuta marketingová strategie …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with marketing strategy proposal of the specific company. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing. The practical part consists of analyses of the internal and external environment of the company, marketing mix and questionnaire survey. Based on collected data, the marketing strategy is proposed in the final section of the study.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zlata Kadlecová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola Sting, o.p.s.

STING ACADEMY

Bachelor programme / field:
Economics and management / Management SME