Petr Caletka

Bakalářská práce

Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT

Evaluating of shopping atmosphere in two retail units SPORTISIMO and Hervis Sport
Anotace:
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách SPORTISIMO a Hervis Sport. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a doplňkovým službám. Třetí kapitola je věnována posouzení …více
Abstract:
This thesis is about evaluating shopping atmosphere in SPORTISIMO and Hervis Sport in one city. First chapter is dedicated to definition of shopping atmosphere and it also characterizes criterions which make this atmosphere. Second chapter describes companies SPORTISIMO and Hervis Sport. It is about assortment and complementary services. Third chapter analyses atmosphere in these retail stores using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30857