Igor BABOĽ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s.

Marketing mix analysis on the company Iberofon CZ, Inc.
Anotace:
Táto bakalárska práca sa venuje problematike analýzy marketingového mixu a jej imple-mentácie na firmu Iberofon CZ, a.s. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie zá-kladných poznatkov týkajúcich sa marketingového mixu. Praktická časť začína predstave-ním vybranej firmy a analýzou odvetvia, pokračuje vypracovaním marketingového mixu na firmu Iberofon CZ a v závere sú vypracované návrhy na zlepšenie …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problem of marketing mix analysis and its imple-mentation on the company Iberofon CZ, Inc. Theoretical part is oriented on processing main knowledge with reference to marketing mix. Practical part begins with presentation of chosen company and industry analysis, then continues with marketing mix formulation of Iberofon CZ, Inc. In conclusion are worked out suggestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor: 11842

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABOĽ, Igor. Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika