Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s. – Igor BABOĽ
Igor BABOĽ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s.
Marketing mix analysis on the company Iberofon CZ, Inc.
Anotace:
Táto bakalárska práca sa venuje problematike analýzy marketingového mixu a jej imple-mentácie na firmu Iberofon CZ, a.s. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie zá-kladných poznatkov týkajúcich sa marketingového mixu. Praktická časť začína predstave-ním vybranej firmy a analýzou odvetvia, pokračuje vypracovaním marketingového mixu na firmu Iberofon CZ a v závere sú vypracované návrhy na zlepšenie …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problem of marketing mix analysis and its imple-mentation on the company Iberofon CZ, Inc. Theoretical part is oriented on processing main knowledge with reference to marketing mix. Practical part begins with presentation of chosen company and industry analysis, then continues with marketing mix formulation of Iberofon CZ, Inc. In conclusion are worked out suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
11842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABOĽ, Igor. Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Paulína Mičová -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková