Analýza marketingového mixu fitness centra – Mikuláš Novák
Mikuláš Novák
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu fitness centra
Analysis of Marketing Mix for Fitness Centre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix fitness centra Eliot, které se nachází ve městě Hlučín a navrhnout jeho zefektivnění. V teoretické části je vysvětleno, jaké základní pojmy se týkají marketingového mixu a služeb. V praktické části byla provedena analýza na základě dotazníkového šetření a následná interpretace. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, které …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company fitness centre Eliot located in Hlučín and suggest better efficiency. The theoretical part explores the main concepts related to marketing mix and services. The application section is about analyzis based on questionnaire survey and following interpretation. In conclusion part are suggestions nad recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková