Barbora Kleinerová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky Club-Mate

Marketing strategy of the Club-Mate brand
Abstract:
Obsahem bakalářské práce "Marketingová strategie značky Club-Mate" je zhodnocení současné marketingové strategie pomocí marketingového mixu, SWOT analýzy a terénního výzkumu. Cílem této práce je na základě vyhodnocení současné marketingové strategie navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie do budoucna. Dále pak na základě vlastního terénního výzkumu určit, na kterou cílovou skupinu …more
Abstract:
The content of the bachelor thesis "Marketing strategy of the Club-Mate brand" is to evaluate the current marketing strategy using the marketing mix, SWOT analysis and field research. The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy make recommendations for improving the marketing strategy for the future. Furthermore, based on its own field research to determine which target group …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57372