Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci – Lenka TOMÁŠKOVÁ
Lenka TOMÁŠKOVÁ
Master's thesis
Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci
Village School With Few Classes As a Cultural And Social Phenomen
Abstract:
Diplomová práce se zabývá málotřídní základní školou, která působí jako kulturní a společenský fenomén v obci. Teoretická část stručně popisuje dějiny povinné školní docházky s hlavním zaměřením na málotřídní školy. Dále je uvedena charakteristika, popis aktivit dětí, pedagogů a rodičů základní školy Jívová, která byla zvolena jako ukázková málotřídní škola. Empirická část se snaží proniknout do názorů …moreAbstract:
The dissertation deals with village school with few classes which operates as a cultural and social phenomen in village. The theoretical part briefly describes the history of compulsory education with a focus on village school with few classes. There are listed characteristics, description of activities of children, teachers and parents of primary school Jívová, which was chosen as a sample of village …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2013
Accessible from:: 17. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMÁŠKOVÁ, Lenka. Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 6. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová -
Specifika inkluzivního vzdělávání žáků v malotřídní škole
Kateřina PODEŠVOVÁ -
Technická výchova a její specifika na málotřídní škole
Erika KRAUSOVÁ -
Specifika realizace hudebních činností v malotřídní mateřské škole - případová studie
Lucie GEMBČÍKOVÁ -
Specifika rozvoje komunikačních kompetencí v málotřídní škole
Iveta Rašovská -
Specifika malotřídních škol a vliv veřejného mínění na jejich působnost
Lenka KALHOUSOVÁ -
Specifika malotřídních škol a vliv veřejného mínění na jejich působnost
Lenka KALHOUSOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights