Bc. Tomáš Mádr
Bachelor's thesis
Tvorba herního charakteru
Game character creation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pokročilými technikami a pracovními postupy, které se používají v moderních hrách. Seznamuje studenty s problematikou spojenou s grafikou určené pro hry. Důraz klade na efektivní zapojení programu Zbrush do procesu vytvoření charakteru, tvorbu detailního modelu a problematiku normálových map. Práce si neklade za cíl podrobně popsat používání apli- kací, ale především …moreAbstract:
The Bachelor's thesis deals with advanced techniques and working process used in modern games. It familiarizes students with issues connected to graphic in games. It insits on integration of application Zbrush into game graphic developement, creating of high-poly model and process called normal mapping. The thesis doesn't aim to describe usage of applications, but especially illustrate necessary techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nsvk0/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Reader: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Vizualizace a 3D modelování v architektuře
Peter Ružička -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek