Bc. Tomáš Mádr

Bachelor's thesis

Tvorba herního charakteru

Game character creation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pokročilými technikami a pracovními postupy, které se používají v moderních hrách. Seznamuje studenty s problematikou spojenou s grafikou určené pro hry. Důraz klade na efektivní zapojení programu Zbrush do procesu vytvoření charakteru, tvorbu detailního modelu a problematiku normálových map. Práce si neklade za cíl podrobně popsat používání apli- kací, ale především …more
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with advanced techniques and working process used in modern games. It familiarizes students with issues connected to graphic in games. It insits on integration of application Zbrush into game graphic developement, creating of high-poly model and process called normal mapping. The thesis doesn't aim to describe usage of applications, but especially illustrate necessary techniques …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
  • Reader: MgA. Helena Lukášová, ArtD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics