Bc. Tomáš Mádr
Bakalářská práce
Tvorba herního charakteru
Game character creation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pokročilými technikami a pracovními postupy, které se používají v moderních hrách. Seznamuje studenty s problematikou spojenou s grafikou určené pro hry. Důraz klade na efektivní zapojení programu Zbrush do procesu vytvoření charakteru, tvorbu detailního modelu a problematiku normálových map. Práce si neklade za cíl podrobně popsat používání apli- kací, ale především …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with advanced techniques and working process used in modern games. It familiarizes students with issues connected to graphic in games. It insits on integration of application Zbrush into game graphic developement, creating of high-poly model and process called normal mapping. The thesis doesn't aim to describe usage of applications, but especially illustrate necessary techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsvk0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Vizualizace a 3D modelování v architektuře
Peter Ružička -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek