Start-up jako fenomén dnešního podnikání – Lucie Václavková
Lucie Václavková
Bakalářská práce
Start-up jako fenomén dnešního podnikání
Start-up as a Phenomenon of Today's Business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma konkurenceschopnosti start-upového podnikání, které je v současné době velice oblíbené. V teoretické části jsou popsány pojmy start-up a start-upové podnikání ve službách. Následně je charakterizována konkurenceschopnost, představena analýza konkurenčního prostředí a konkurenční strategie. Praktická část práce pojednává o vybraném start-upu z odvětví e commerce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of competitiveness of a start-up business, which is very popular nowadays. The theoretical part describes the concepts of start up and start-ups in services. Subsequently, competitiveness is characterized and the analysis of the competitive environment and competitive strategy is presented. The practical part of the thesis discusses a selected start-up in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavková, Lucie. Start-up jako fenomén dnešního podnikání. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
6. 5. 2023