Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně – Martina Chládková
Martina Chládková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Marketing mix in selected retail store
Anotácia:
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného …viacAbstract:
Chládková, M. „Marketing mix in selected retail store“. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.This bachelor thesis is focused on analysing the current marketing mix of a selected retail store. Its aim is to improve selected elements of current extended marketing mix. Proposals are based on the analysis of external environment, competition and market research. In order to fulfil the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Dvořáková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova