Využití Unreal Enginu pro tvorbu didaktické hry – Bc. Erik Ženatý
Bc. Erik Ženatý
Master's thesis
Využití Unreal Enginu pro tvorbu didaktické hry
Use of Unreal Engine to create a didactic game
Anotácia:
Diplomová práce se zaměří na možnost využití herního Unreal Enginu pro tvorbu didaktické hry do hodin matematiky na základních školách. Cílem teoretické části práce je popis základní orientace a ovládání Unreal Enginu a možnosti jeho využití v oblasti vzdělávání. Praktická část diplomové práce se zaměří na autorem vytvářenou didaktickou hru, která se bude věnovat učivu zlomků ze 7.třídy ZŠ včetně návrhu …viacAbstract:
The diploma thesis will focus on the possibility of using the Unreal Engine game engine to create a didactic game for mathematics classes at lower secondary schools. The theoretical part aims to describe the basic orientation and controls of Unreal Engine and its possible usage in education. The practical part of the diploma thesis focuses on a didactic game created by the author of this thesis, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fwfgk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics / Lower Secondary School Teacher Training in Technology and IT Education
Práce na příbuzné téma
-
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Herní Engine
Jiří Kotlán -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Tien Dung Ngo