Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Karolína-Anna Cejpková
Bc. Karolína-Anna Cejpková
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významností prvků manažerské komunikace ve společnosti XY. Komunikace je jednou z nejdůležitějších součástí manažerské práce. Pomocí správně ovládnutých manažerských dovedností lze docílit efektivní komunikace v celé organizaci, a tak pozitivně přispět k jejímu celému výkonu. Cílem práce je zjistit, jaký význam manažeři přisuzují vybraným prvkům manažerské komunikace, a navrhnout …moreAbstract:
The master thesis deals with an evaluation of manager communication elements in company XY. Communication is one of the most important parts within manager position. With the well-handled managerial skills there is easier to achieve effective communication throughout the organization and to positively contribute to its overall achievement. The aim of this thesis is to evaluate the significances of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEJPKOVÁ, Karolína-Anna. \textit{Hodnocení prvků manažerské komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/00zrrp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Adéla Bůrková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights