Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice – Bc. Sandra Pleskotová
Bc. Sandra Pleskotová
Master's thesis
Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice
Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center
Abstract:
Téma diplomové práce se zabývá Marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů.Abstract:
This dissertation deals with Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center. The teoretical part discusses marketing in general, marketing management and shopping behavior. In the practical part results of questionnaire survey are presented and a concrete marketing plan, including budget, is worked out.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLESKOTOVÁ, Sandra. \textit{Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/00zysm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pleskotová, Sandra. Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá