Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice – Bc. Sandra Pleskotová
Bc. Sandra Pleskotová
Diplomová práce
Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice
Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center
Anotace:
Téma diplomové práce se zabývá Marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů.Abstract:
This dissertation deals with Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center. The teoretical part discusses marketing in general, marketing management and shopping behavior. In the practical part results of questionnaire survey are presented and a concrete marketing plan, including budget, is worked out.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pleskotová, Sandra. Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá