Analýza využití product placementu v televizním hobby magazínu – Adéla Jamborová
Adéla Jamborová
Diplomová práce
Analýza využití product placementu v televizním hobby magazínu
Analysis of Using Product Placement in TV Hobby Journal
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika product placementu, zejména jeho zapracování na vybrané televizní stanici. Cílem diplomové práce je zjistit míru nasazení product placementu z hlediska četnosti a intenzity a odhalit strukturu zakomponovaných značek v obsahu sledovaného televizního hobby magazínu. Práce vykazuje teoreticko-aplikační charakter. Teoretická část práce je zaměřená především na popis …víceAbstract:
The thesis discusses product placement issues - particularly its incorporation on a specific Czech TV channel. The aim of the thesis is to find out the extent of product placement from the point of view of frequency and intensity and to uncover the structure of brand names included in the content of the hobby journal in question. The thesis shows a theoretic-applicative character. The theoretic part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
Štěpánka Pavlíková -
Analýza využití product placementu v české tvorbě
Patrik Gloger -
Efektivnost product placementu v procesu rebrandingu
Barbora Kailová -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
Anna Syrovátková -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Jitka Miškovská -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous