Adaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivu – Eliška TENKLOVÁ
Eliška TENKLOVÁ
Bakalářská práce
Adaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivu
adaptation course as the class teacher's tool to get to know the class collective
Anotace:
Práce se zabývá vlivem participace třídního učitele na adaptačním kurzu na poznání kolektivu žáků. V teoretické části je věnovaná pozornost pojmům zážitková pedagogika a adaptační kurz. Dále popisuje různé druhy metodologií stavby adaptačního kurzu a navrhujeme možnosti participace třídního učitele při jeho realizaci. Výzkumná část popisuje kvalitativní studii o 3 respondentech, kteří v roli třídního …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of class teacher's participation on the adaptation course to the teacher's knowledge of the pupils' collective. In the theoretical part, attention is paid to the concepts of experiential education and adaptation courses. Furthermore, it describes various types of adaptation course methodologies and suggests possibilities of class teacher's participation during the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Richard Macků, Ph.D., PhDr. Michal Filip, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TENKLOVÁ, Eliška. \textit{Adaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/01jbqe/.
Jak správně citovat práci
TENKLOVÁ, Eliška. Adaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivu. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Zážitková pedagogika v literární výchově na základní škole
Petra HUPPERTOVÁ -
Zážitková pedagogika v literární výchově na základní škole
Lucie KOSKOVÁ -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu
Ondřej PETRÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva