Spokojenost zákazníků vybraného podniku – Bc. Julie Kovácsová
Bc. Julie Kovácsová
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Customer satisfaction of a selected company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků vybraného podniku, kterým bylo občerstvení U Bati v Turnově, kde byl na toto téma proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Nejprve jsou v teoretické části diplomové práce vymezena teoretická východiska ohledně spokojenosti zákazníků a jejího měření, která jsou následně aplikována do části praktické. V praktické části práce autorka …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction of the chosen company called Baťa Refreshments in Turnov where a marketing research via questionnaire-based survey was carried out. The theoretical part defines theoretical findings concerning customer satisfaction and its measurement, which are subsequently applied in the research of the practical part of the thesis. Firstly, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovácsová, Julie. Spokojenost zákazníků vybraného podniku. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva