Bc. Kateřina Caklová

Bakalářská práce

Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků

Models of measurement and improving customers satisfaction
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prezentace modelů měření spokojenosti zákazníků a metody pro zlepšování spokojenosti zákazníků nazývané marketingový mix, dále vymezuje obecné pojmy a popisuje jak zvýšit a rozvíjet vztahy se zákazníky. Ze získaných informací popsaných v teoretické části a čerpáním z praxe při procesu zpětné vazby k zákazníkovi modelem dotazování na konkrétním podniku Domanský s.r.o., vyplývá …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is presenting models of customer satisfaction measurement and methods for improving customer satisfaction called marketing mix, also defines general concepts and describes how to increase and develop relationships with customers. According to the collected information desribed in the theoretical part of the study and base on the experience of the feedback process to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní