Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus – Tomáš Martínek
Tomáš Martínek
Bachelor's thesis
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTÍNEK, Tomáš. \textit{Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck \&{} Bus}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/01zrf9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Martínek, Tomáš. Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Analýza direct marketingové kampaně
Iva Pospěchová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová