Vojtěch Růta

Bachelor's thesis

Analýza dopadu aplikace nového vizuálního stylu Vodafone na HR kampaň a porovnání s konkurencí

An analysis of the impact of Vodafone's new visual style application on a personal marketing campaign
Abstract:
Práce se zabývá personálním marketingem značky Vodafone na sociální síti Facebook a to především vznikem a činností stránky Vodafone Careers. Zkoumá okolnosti tohoto vzniku, koncept stránky, příspěvků a také reakce na sdílený obsah. Hlavním cílem práce je analyzovat úspěšnost obsahu stránky Vodafone Careers a stanovit doporučení ke zlepšení, kterým by bylo zvýšení reakcí na příspěvky a celkový úspěch …more
Abstract:
Author in this thesis examines personal marketing of Vodafone on the Facebook social network especially origine and activities of the page Vodafone Careers. It examines the circumstances of this origin, the concept of the site, the posts and the responses to the shared content.The main goal of the work is to analyze the success of the Vodafone Careers page content and to set up recommendations for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Kristýna Hartman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73385

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi