Barbora Balická

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu čerpací stanice

Marketing Mix Analysis of the Petrol Station
Anotace:
Tématem bakalářské práce je problematika analýzy marketingového mixu, zahrnující teoretické přiblížení souvisejících pojmů a jejich praktickou aplikaci při analýze marketingového mixu čerpací stanice Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní čerpací stanice EuroOil a navrhnout možná doporučení k jeho zefektivnění, která by přispěla k vyšší spokojenosti …více
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is the problems of Marketing mix analysis, including theoretical approach of related terms and their practical usage in Marketing mix analysis of the Petrol Station. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of Marketing Mix of the particular petrol station EuroOil and to suggest prospective recommendations for its better efficiency, which would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Vojtěch Klézl

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod