Analýza marketingového mixu čerpací stanice – Barbora Balická
Barbora Balická
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu čerpací stanice
Marketing Mix Analysis of the Petrol Station
Anotace:
Tématem bakalářské práce je problematika analýzy marketingového mixu, zahrnující teoretické přiblížení souvisejících pojmů a jejich praktickou aplikaci při analýze marketingového mixu čerpací stanice Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní čerpací stanice EuroOil a navrhnout možná doporučení k jeho zefektivnění, která by přispěla k vyšší spokojenosti …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is the problems of Marketing mix analysis, including theoretical approach of related terms and their practical usage in Marketing mix analysis of the Petrol Station. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of Marketing Mix of the particular petrol station EuroOil and to suggest prospective recommendations for its better efficiency, which would …víceKlíčová slova
čerpací stanice marketingový mix služba pohonné hmoty EuroOil zákazníci analýza dotazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu podniku
Kristýna Mišurcová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Podnikatelský plán „Provoz čerpací stanice v rámci franchisingové spolupráce“
Petr Kubíček -
Analýza konkurence čerpací stanice
Lukáš Louda -
Řízení osobních nákladů u konkrétní pobočky čerpací stanice OMV
Andrea Židlická -
DESIGN ČERPACÍ STANICE
Lenka ČERNOHLÁVKOVÁ -
Výpočet zastřešení přemístitelné čerpací stanice
Michal Krmášek