Vendula KONVIČKOVÁ

Bachelor's thesis

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Perceiving radio advertising by high school students
Abstract:
Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala …more
Abstract:
This Batchelor Thesis "Perceiving radio advertising by High School students",in its theore-tical part, is dealing with a definition of a term radio, its history and current situation in market. It is also describing radio as a part of a communication mix. The main purpose of this Thesis is to discover how High School students are perceiving radio advertising and what would make it successful enough …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier: 18691

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONVIČKOVÁ, Vendula. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe