Regulace marketingové komunikace – Kristýna BENDOVÁ
Kristýna BENDOVÁ
Bakalářská práce
Regulace marketingové komunikace
Regulation of marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis was to propose changes in marketing communication regarding radio broadcasting which would complete existing legislative arrangements and the Commercial code. These own propositions and recommendations took into consideration the dangers of marketing communication for drivers and were suggested on the basis of situation analysis in the area of regulatory norms, self …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zveřejnit od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Kristýna. Regulace marketingové komunikace. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická
Název
Vložil
Vloženo
Práva