Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže – Vendula KONVIČKOVÁ
Vendula KONVIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Perceiving radio advertising by high school students
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala …viacAbstract:
This Batchelor Thesis "Perceiving radio advertising by High School students",in its theore-tical part, is dealing with a definition of a term radio, its history and current situation in market. It is also describing radio as a part of a communication mix. The main purpose of this Thesis is to discover how High School students are perceiving radio advertising and what would make it successful enough …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
18691
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONVIČKOVÁ, Vendula. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Leoš Mareš jako rozhlasová osobnost a nástroj marketingové komunikace
David Vavřena -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Alžběta Flaschková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček