Animace avataru technikou po snímcích s využitím snímání pohybu – Bc. Adam Vinčar
Bc. Adam Vinčar
Master's thesis
Animace avataru technikou po snímcích s využitím snímání pohybu
Animating an avatar frame-by-frame using motion capture
Anotácia:
Práce se zabývá využitím snímání pohybů obličeje pro animaci 2D virtuálního avataru. Tento avatar je animovaný rámeček po rámečku s 2D vrstvenou grafikou. Oproti současným animovaným virtuálním avatarům nabízí tento přístup jiný vizuální styl, možnost ovládat frekvenci přehrávání snímků animace pro jednotlivé komponenty scény a možnost tvořit 2D animované avatary pro animátory se zkušenostmi s tradičním …viacAbstract:
This thesis focuses on utilizing facial motion capture for the purpose of animating a 2D virtual avatar. This avatar is animated frame-by-frame with layered 2D graphics. In contrast to current animated virtual avatars, this approach offers a different visual style, the ability to control the frame playback frequency for individual scene components and the option to create 2D animated avatars for animators …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. František Dařena, Ph.D.
- Oponent: Martin Zejda, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Open Informatics / Scope for Open Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Motion Capture Data Visualization and Playback Application
Jakub Slezáček -
Rozdíly v provedení tenisového podání mezi reakreačními a závodními hráčkami tenisu za použití Motion capture systému
Nikola Struhárová -
Static Visualization of Motion Capture Data
Daniel Klepáč -
Technologie Motion capture, Face capture a jejich využití v počítačových animacích
Sebastian Jarolín -
Možnosti využití systémů Motion capture
Tomáš Kvasnička -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
Helena Strachoňová -
Motion Capture v animaci
Regina Urazajeva