Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o. – Eva Kupcová
Eva Kupcová
Diplomová práce
Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.
Experimental eye-tracking analysis of chosen visual elements by company Alensa s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vizuálních prvků společnosti Alensa, s. r. o. Tyto prvky byly zkoumány metodou eye-tracking, která byla doplněna dotazníkem. Teoretická část popisuje neuromarketing jako zastřešující disciplínu, z níž, spolu s dalšími technikami, eye-tracking vychází. Eye-tracking v online marketingu je úzce spjat s user experience, které je představeno ve vlastní kapitole. Samotnému …víceAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of visual elements by company Alensa s.r.o. These elements were examined by using an eye-tracking method and supplemented by a questionnaire. The theoretical part describes neuromarketing as an “umbrella” discipline from which, along with some other techniques, the eye-tracking is based on. The eye-tracking in online marketing is closely linked with user experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Recontextualization of Visual Elements in Dance Narrative
Ji Eun Lee -
Beyond Words: The Power of Visual Storytelling in the Graphic Novel Maus
Anastasiya Lashuk -
Visual Narrative in Watchmen
Lukáš PÁNEK -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková