Bc. Tereza Budská
Diplomová práce
Green Marketing
Green Marketing
Anotace:
Cílem závěrečné práce je zhodnotit využívání prvků greenmarketingu hypermarketů Kaufland, Tesco a Albert a analyzovat vnímání a dopad těchto aktivit na spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí marketingu a, hlouběji pak definici green marketingu a jeho podkapitolami. V rámci praktické části byly analyzovány prvky green marketingového mixu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the use of green marketing elements by the hypermarkets Kaufland, Tesco and Albert and to analyze the perception and impact of these activities on consumers. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the definition of marketing and, in more detail, the definition of green marketing and its subchapters. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Anna Vráblíková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Green Marketing
Šárka Mokrá -
Green marketing
Hana Hrnečková -
Green marketing
Lucie Coufalová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Green marketing
Šárka Kymlová -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva