Bc. Hana Hrnečková

Bakalářská práce

Green marketing

Green marketing
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Green marketing. Teoretická část popisuje jeho specifika a možnosti využití v podnikání. Pozornost je věnovaná také segmentaci trhu, greenwashingu a jednotlivým prvkům greenmarketingového mixu. V praktické části je představen problém zemědělského podniku, který se zabývá produkcí mléčných biopotravin a hledá vhodné způsoby jejich distribuce. Na základě situační analýzy …více
Abstract:
The subject of this thesis is Green marketing. The theoretical part describes it's specifice and possibility of it's use in business. Thesis focuses, in addition on the area of green marketing segmentation, greenwashing and all elements of green marketing mix. The practical part presents problem of farm, producing organic milk food, seeking a suitable method of distribution. Based on the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta