Silvie Molková

Bachelor's thesis

Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

-

Communication Mix Analysis in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the communication mix analysis in the selected company. The theoretical part is focused on the definition of the marketing and marketing communications. Than were also described theoretical basis to process the practical part. Basic information about the selected company is defined. The aim of the practical part of the bachelor thesis was analysis of the current state of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ottó Bartók

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Molková, Silvie. Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics