Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků – Bc. David Vajčner
Bc. David Vajčner
Bachelor's thesis
Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků
Ray-tracing with Concept of Explorers
Abstract:
Úkolem mé bakalářské práce bylo prostudovat vlastnosti grafů scény s hlavním zaměřením na knihovny OSG a ESG. Dále bylo nutné prostudovat mechanismy procházení grafů a v C++ implementovat sadu tříd a testovací aplikaci pro zobrazování OSG scény pomocí metody vrhání paprsků a při tom využít konceptu průzkumníků.Abstract:
The task of my Bachelor Thesis was to study the properties of scene graphs, the main emphasis being on the libraries OSG and ESG. Hereafter it was necessary to study mechanisms of scene graph traversal and to implement the set of classes and testing application in C++ for rendering the OSG scene with the use of ray-tracing and to utilize the concept of explorers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lpo6g/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2006
- Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Generování obrazu metodou sledování paprsku
Ondřej Áč -
Metoda sledování paprsku s využitím oktalových stromů
Pavel Reichl -
Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
Radek Stibora -
Stíny pomocí metody sledování paprsků v reálném čase
Jakub Kolařík -
Zobrazování vlasů a srsti metodou sledování paprsků
Roman Mátl -
Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů
Pavel Drobek