Marketingová praxe ve vztahu k proměnám sociální struktury společnosti – Ing. Miloš Petřík
Ing. Miloš Petřík
Bachelor's thesis
Marketingová praxe ve vztahu k proměnám sociální struktury společnosti
Marketing praxis in dependance to changes of the social structure
Anotácia:
Tato práce je soustředěna na skupinu obyvatel, která se početně neustále zvětšuje. Fenomén stárnoucí společnosti a problematika stáří se nás dotýká čím dál více. Velikost podílu lidí starších 65ti let roste. Využijí marketéři toho, že seniorů je čím dál více a že je projekce, že jich v roce 2050 bude dokonce 30%? Svými vlastnostmi se senioři stávají ideální spotřebitelskou skupinou.Abstract:
This work concentrates on one part of population, that is increasing very qiuckly. The phenomenon of the ageing population surrounds us daily. The quotient of people of age 65 and older is increasing and this big part of population begins to be potential for many companies. Are marketing managers ready to accept this amount of people? Is there anything that companies do for seniors now?
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pfj2b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Darwin and his <I>On the Origin of Species</I> as a part of the evolution of thought in nineteenth century Britain
Nika Göthová -
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Nikola Fluksová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
E sales force - obchodní tým 21. století
Jiří Januška -
Reklama a její vliv na zákazníka 21. století
Milena Skácelová -
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Aneta BEZEMKOVÁ -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš -
Manažérský přístup ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století
Lev Shavzis