Ing. Miloš Petřík

Bakalářská práce

Marketingová praxe ve vztahu k proměnám sociální struktury společnosti

Marketing praxis in dependance to changes of the social structure
Anotace:
Tato práce je soustředěna na skupinu obyvatel, která se početně neustále zvětšuje. Fenomén stárnoucí společnosti a problematika stáří se nás dotýká čím dál více. Velikost podílu lidí starších 65ti let roste. Využijí marketéři toho, že seniorů je čím dál více a že je projekce, že jich v roce 2050 bude dokonce 30%? Svými vlastnostmi se senioři stávají ideální spotřebitelskou skupinou.
Abstract:
This work concentrates on one part of population, that is increasing very qiuckly. The phenomenon of the ageing population surrounds us daily. The quotient of people of age 65 and older is increasing and this big part of population begins to be potential for many companies. Are marketing managers ready to accept this amount of people? Is there anything that companies do for seniors now?
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní