Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky – Ing. Hana Blažková
Ing. Hana Blažková
Bachelor's thesis
Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky
The cooperation between small entrepreneurs engaged in the project Moravian wine trails
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení stávající spolupráce malých podnikatelů zapojených do projektu Moravské vinařské stezky a její dopad na jejich konkurenceschopnost. První část se zaměřuje na obecné poznatky o cestovním ruchu. Druhá část se zaměřuje na charakteristiku malých podniků, jejich postavení na trhu, hlavní rozdíly mezi velkými a malými podniky. Dále pak poznatky o konkurenceschopnosti …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the existing cooperation between small entrepreneurs involved in the project Moravian wine trails and its impact on their competitiveness. The first part focuses on general knowledge about tourism. The second part focuses on the characteristics of small businesses, their position in the market, and the main differences between large and small companies. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zhogs/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŽKOVÁ, Hana. \textit{Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/02y19s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě certifikace Cyklisté vítáni)
Michal Tlustý -
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Jaroslav Frantík -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě vybraného regionu)
Ivana Vaněčková -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě Festivalu otevřených sklepů)
Lucie Vraspírová -
Moravské vinařské stezky
Tomáš KOPLÍK -
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu - Moravské vinařské stezky
Petra Zemanová -
Cykloturistika po vybraných Moravských vinařských stezkách a rakouských stezkách v oblasti Weinviertel
Jan KŘÍŽEK -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová