Výukový scaffolding na 1. stupni základní školy – Mgr. Veronika KUBENKOVÁ
Mgr. Veronika KUBENKOVÁ
Diplomová práce
Výukový scaffolding na 1. stupni základní školy
Instructional Scaffolding at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukovým scaffoldingem na 1. stupni základní školy. Teoretická část pojednává o scaffoldingu ve dvou liniích. Nejprve se věnuje teoretickým přístupům k podpoře učení žáka. Pojednává o učebních stylech žáka a facilitaci jeho učení. Následující část je věnována roli učitele při výukovém scaffoldingu. Problémem výzkumu je zjistit názory a zkušenosti vybraných učitelů 1. stupně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with instructional scaffolding at primary school. The theoretical part analyses scaffolding in two parts. It comes to support from a teacher´s point of view and in the next section, the learning of pupil. The research part of thesis devoted to the support of learning. The correlation between expectations of the pupils and the offered teacher support.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBENKOVÁ, Veronika. Výukový scaffolding na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podpora učení žáků na 1. stupni základní školy
Kateřina LESOVÁ -
Užívání výukových zdrojů a podpora učení žáků ve výuce anglického jazyka
Tereza KRÁLOVÁ -
Podpora sebeúcty žáků nižšího gymnázia - případová studie
Kateřina Změlíková -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Podpora učení žáků mladšího školního věku
Tereza MOŠKOŘOVÁ -
Učitelova podpora učení žáků v primárním vzdělávání
Eva WALACHOVÁ -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Doris Hanusová -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ