Projekt implementace strategického programu organizace – Bc. Barbora HABLOVÁ
Bc. Barbora HABLOVÁ
Diplomová práce
Projekt implementace strategického programu organizace
The Project of Implementation of Strategic Programme of Organization
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na projekt implementace strategického programu organizace XYZ s.r.o. zabývající se autorizovaným prodejem a servisem vozů prémiové značky. Práce je zpracována na základě prolínání teoretických a praktických částí v logických souvislostech. V úvodu je společnost a její nabízené produkty a služby charakterizovány. Dále je specifikován střednědobý strategický plán, na který …víceAbstract:
Thesis is focused on Project of Implementation of Strategic Programme of Organization XYZ. The company is an authorized dealer and service centre of the premium brand cars. In this thesis are interwined theoretical to the practical part in a logical context. An introductory chapter includes characteristic of the company and its portfolio of offered products and services. The next chapter is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HABLOVÁ, Barbora. Projekt implementace strategického programu organizace. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Martina Tájková -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Pavel JAGOŠ -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Markéta FRANKOVÁ -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Tomáš HOLEČEK -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Anna VONDRÁČKOVÁ -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Veronika KOMYSARENKO -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Tomáš HOLEČEK