Aktivity ŠKODA After Sales Training při zavedení nového modelu na trh – Tereza Svobodová
Tereza Svobodová
Bachelor's thesis
Aktivity ŠKODA After Sales Training při zavedení nového modelu na trh
ŠKODA After Sales Training activities during the introduction of a new model on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesy a činnostmi oddělení After Sales Training ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. při uvedení nového modelu na trh. Tyto aktivity jsou popsány na příkladu modelu Scala, který byl uveden na trh v roce 2019. Cílem práce je analyzovat zmíněné aktivity a zhodnotit efektivnost jejich průběhu. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na proces vzdělávání zaměstnanců. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the processes and activities of the After Sales Training department at ŠKODA AUTO a.s. by launching a new model. These activities are described on the example of the model Scala which was launched in 2019.The aim of the thesis is to analyze the mentioned activities and evaluate the effectiveness of their course.The theoretical part of the bachelor thesis is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Reader: Alena Leberová, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights