Role Youtubera v procesu kupního rozhodování – Petr Naidr
Petr Naidr
Bakalářská práce
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Anotace:
Role youtubera v procesu kupního rozhodování může dosahovat velkého vlivu, jelikož dnešní doba využívá internetového prostředí na denní bázi. Někteří vlivní lidé na internetu mají až miliony sledujících, které každý den zajímá, co dělají, co budou sdílet na internetu a sociálních sítích. Tato práce přinese teoretický základ pro pochopení tohoto tématu na úrovni České republiky a následně také představí …víceAbstract:
The role of youtuber in the purchasing decision process can have a big impact, as nowadays, Internet is used in a daily basis. Some people on the Internet have up to millions of followers who are interested in what they do every day, what they will share on the Internet and social networks. This thesis will bring a theoretical basis for understanding of this topic at the level of the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva