Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu – Bc. Petra Tomovičová
Bc. Petra Tomovičová
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Education of a pupil with hearing impairment in the mainstream upper elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast sluchového postižení a osoby, které toto postižení mají. V první části jsou uvedeny teoretické informace o významu sluchu, klasifikaci, způsobech diagnostiky a možnostech kompenzace sluchové vady, také jsou zde představeny možnosti vzdělávání dětí se sluchovým postižením. Následuje část praktická, jež si klade za cíl zanalyzovat dopad vzdělávání a kontaktu s intaktní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issues of hearing impairment and people with hearing impairment. The first part of thesis provides theoretical information about the importance of hearing, classification, diagnostic methods and compensation options for hearing impairment. Also the possibilities of educating children with hearing impairment are introduced. First, theoretical, part is followed …víceKlíčová slova
význam sluchu sluchové postižení klasifikace diagnostika kompenzační pomůcky vzdělávání škola hlavního vzdělávacího proudu škola pro sluchově postižené individuální vzdělávací plán importance of hearing hearing impairment classification diagnostics compensation aids education mainstream school school for the hearing impaired individual education plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w1td6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMOVIČOVÁ, Petra. \textit{Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/03sc2p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová