Analýza spotřebitelského chování při výběru sportu pro děti – Hana Maiwaelderová
Hana Maiwaelderová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování při výběru sportu pro děti
Consumer Behaviour Analysis in Selecting Sport for Children
Anotace:
Cílem této práce je zjistit spotřebitelské chování při výběru sportu pro děti, konkrétně sportu házené. Práce se zabývá tím, z jakých důvodů rodiče tento sport vybírají pro své dítě, odkud se děti ke sportu házená dostanou, a také zjišťuje, jaká je spokojenost rodičů s výběrem tohoto sportu pro své dítě. Tento problém je zjišťován pomocí dotazníkového šetření, přičemž k analýze údajů je použit program …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to find out consumer behaviour during sport selection for children, especially for handball. The thesis is focused on which reasons parents choose from for their children, how the children get to the sport such as handball and it also finds out the parents satisfaction with the choice of this particular sport for their children. The problem is solved by questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Tereza Prešnajderová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Determinants of Consumer Adoption of AI Technology in European Banking Services: Understanding the Influence of Security and Privacy
Pavle Stamenic -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
The Influence of Mobile Payment Methods on Consumer Behavior in China
QIAN ZHANG -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková