Analýza marketingové strategie divize Medtronic Diabetes v České republice – Sara Biglino
Sara Biglino
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie divize Medtronic Diabetes v České republice
Marketing strategy analysis of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce navrhuje konkrétní zlepšení v rámci marketingové strategie divize Medtronic Diabetes Česká republika. Práce zkoumá cílové skupiny ve zdravotnictví v~kontextu České republiky a popisuje aktuální stav marketingové strategie divize Medtronic Diabetes. Následně identifikuje v této strategii slabá místa a navrhuje konkrétní zlepšení, jak zvýšit povědomí o produktech této divize v rámci …moreAbstract:
The bachelor thesis proposes specific improvements within the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic. It explores target groups in healthcare within the context of the Czech Republic and describes the current state of the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division. Afterwards, it identifies weaknesses in this strategy and suggests concrete improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92353
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ