Sara Biglino

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie divize Medtronic Diabetes v České republice

Marketing strategy analysis of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce navrhuje konkrétní zlepšení v rámci marketingové strategie divize Medtronic Diabetes Česká republika. Práce zkoumá cílové skupiny ve zdravotnictví v~kontextu České republiky a popisuje aktuální stav marketingové strategie divize Medtronic Diabetes. Následně identifikuje v této strategii slabá místa a navrhuje konkrétní zlepšení, jak zvýšit povědomí o produktech této divize v rámci …more
Abstract:
The bachelor thesis proposes specific improvements within the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic. It explores target groups in healthcare within the context of the Czech Republic and describes the current state of the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division. Afterwards, it identifies weaknesses in this strategy and suggests concrete improvements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2024
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92353

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Manažer obchodu