Využití online nástrojů v marketingové komunikaci dealerství ŠKODA AUTO – Ondřej Zmrhal
Ondřej Zmrhal
Bakalářská práce
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci dealerství ŠKODA AUTO
The Use of Online Marketing Communication Tools in the ŠKODA AUTO Dealership
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci dealerství ŠKODA AUTO na internetu. Cílem bakalářské práce je vytvořit plán využití online nástrojů marketingové komunikace pro dealerství ŠKODA AUTO a navrhnout harmonogram jeho realizace. Způsobem řešení je analýza současné komunikace, návrhn na zlepšení a tvorba komunikačního plánu. Hlavním zjištěním je současná komunikace dealerství na řadě …víceAbstract:
The thesis focuses on the online marketing communication in the ŠKODA AUTO dealership. The aim is to create a plan for the use of online marketing communication tools for ŠKODA AUTO dealership and design a schedule for its implementation. It is solved by the analysis of current communication, proposal for improvement and the creation of a communication plan. The main finding is the current communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Václav Malínský, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti
Michal Hromek -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva